پیش بینی می شود که رشد جهانی تبلیغات اینترنتی در سال آینده به ۱۰ درصد کاهش یابد

 

تبلیغات اینترنتی با سرعت کند ترین نرخ از سال ۲۰۰۱ افزایش‌ یافته است. سال آینده با تبلیغات سینما به عنوان شرکت‌ های بزرگ از رسوایی‌ های ناشی از رسوایی‌ های دیجیتال پیشی می‌ گیرد.

اینترنت در شرف از دست دادن پوشش خود به عنوان سریع‌ ترین بخش در حال رشد بازار تبلیغات جهانی برای اولین بار در دو دهه است، چرا که برند ها به دنبال ایجاد فضای بدون ریسک برای صرف هزینه تبلیغ خود به رسانه‌ های سنتی مانند سینما، بیلبورد و سایت‌ های پوستر هستند.

تبلیغات اینترنتی

در سال آینده، بازار جهانی تبلیغات اینترنتی که تحت سلطه گوگل و فیس بوک است، موقعیت خود را به عنوان سریع‌ ترین رسانه در حال رشد برای اولین بار از زمان اوج شکوفایی و رکود اقتصادی قرن بیستم، تسلیم خواهد کرد.

طبق تحقیقات گروه رسانه‌ ای جهانی در شهر زنیط، پیش‌ بینی می‌ شود که تبلیغات اینترنتی در سال آینده به میزان ۱۰ درصد کاهش داشته باشد که پایین‌ ترین سطح از سال ۲۰۰۱ است. نرخ رشد در حال کاهش به این معنا است که تبلیغات سینما، که پیش‌ بینی می‌ شود در سال آینده بیش از ۱۲ درصد افزایش یابد، تبدیل به سریع‌ ترین رسانه در حال رشد خواهد شد.

شرکت‌ های بزرگ نگرانی‌ های خود را نسبت به رسوایی‌ های دیجیتال مانند Analytica کمبریج، اخبار تقلبی” و تبلیغات ظاهر شده در کنار ویدیوهای نامناسب یوتیوب مانند فشار قرار دادن مواد افراط‌ گرایی بر سکوهای اینترنت ابراز کرده‌ اند.

صنعت فیلم در حال تجربه عصر طلایی است، با حضور بریتانیا در سال گذشته به بالاترین سطح خود از سال ۱۹۷۰ و رکوردهای گیشه فروش جهانی که در حال خرد شدن هستند و تبلیغ کنندگان به دنبال پول نقد می‌گردند.

 

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها